Dag.10. Det här hade jag på mig idag

Igår blev jag inringd och fick jobba ett par pass på högstadiet, i engelska. Jätteglad för det är jag men samtidigt orolig för att jag inte ska bli inringd igen, men jag har ändå ringt till fem skolor så det borde jag ju bli... Dessutom finns det fler skolor jag kan intresseanmäla mig till men jag tror jag väntar med det tills efter jul. Men eftersom jag är neggo beggo så...
Hur som helst. När man ska ut och jobba måste man vara respektabelt klädd. Så jag satte på mig en lång svart blus, båtringad med långa ärmar och extra kant där nere, till det ett par grå byxor. Mamma tyckte byxorna var förfärliga av någon underlig anledning. Det var ett par av få byxor jag har som det inte är någon förslitningsskada på. Eftersom jag hoppas på att bli inringd även idag ska jag sätta på mig en ceris snygg kofta och en svart topp samt en snygg hårklämma. Jag tror dock inte att de ringer när nu klockan blivit så här mycket.. tyvärr. Men ikväll kommer Johan :)
Det ser jag fram emot sannerligen.
kram på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0