Dag.13. Den här veckan

Jag tänkte att jag skulle vänta till söndagsskvällen med att skriva detta inlägg.
Men sorry guys and girls jag har verkligen inget speciellt att säga om denna vecka.
Vad har jag gjort?
Det enda är att jag har haft några samtal med arbetsförmedlingen och lagt upp en plan. Jag har gått fram och tillbaks till stan och jag har åkt längdskidor två dagar. Typ en och en halv mil.
Just det jag, jag var på quiz i torsdags med Jessica och Angelica. Det var riktigt trevligt. Vi fick arton poäng av tjugoett och flera av dem var min förtjänst, visst sänktes det ett par öl också och samtalades med en fransman på bräcklig skolfranska, jag rabblade lite fransk grammatik också, som jag minns från högstadiet. J´at, tu est, il/elle est, nos sommes, vos etez, il/elle sont. Sådant minns man av någon anledning.
I fredags hade jag peppat och sett fram emot att åka till Göteborg och träffa Göteborg-Sofia. Men tji fick jag, dels var hon sjuk och dels fick jag inte låna busskortet av syrran för hon skulle dit själv. Trist, trist.
Annars har väl veckan varit som vanligt.
Jag sover rätt länge, sitter och surfar efter jobb och söker de jag kan, sitter på facebook, pratar med Johan en hel del på chatt eller telefon, lagar mat, diskar, sopar. Pratar med resten av min familj och parkerar mig framför teven vid ca 20.00 och sitter kvar till ca 23.30 då jag går och lägger mig. Typ så ser det ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0