Dag.14. Vad hade jag på mig idag?

Det är ganska intressant måste jag säga att varje gång jag ska skriva inlägg som handlar om vad jag har på mig så har jag rätt lite på mig.
Just nu inte mycket mer än en ljusblå morgonrock i fleese med mörkblå blommor, samt en stor gulsvart handduk om huvudet.

Började dagen i dag med att må fruktansvärt illa, jag har hållt på att spy ett flertal gånger men det kommer inget.
Har fortsatt med att söka massa jobb och vara avundsjuk på alla andra som får jobb svinlätt för att de har så jävla bra självförtroende... Ja och en yrkesexamen, det hjälper ju till. Det är som Johan säger : de lägger mig i B-högen, andra prioritet. I.o.m. att jag bara har en kandidatexamen.
Jag ska snaart klä på mig och ge mig ut i skidspåret.
Sedan måste jag väl gå och handla.
Om jag orkar. Jag mår som sagt inget vidare.
Ha det gött där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0