Dag.15.Mina drömmar

Min dröm är att jag om tio år ska sitta i en egen, vacker, renoverad, skitsnygg bostad delad med Johan. Jag ska ha ett fast heltidsjobb som jag ska trivas ypperligt med och jag ska ha tre små knoddar.
Jag har inget dera, jag har bara Johan, och det är minsann inte så bara. Han är lyckan i mitt liv, han är solen i mörkret och månen och stjärnorna. Om han var ett hav vore jag en våg och så vidare.

Men det hindrar mig inte från att drömma om att saker och ting vore bättre. Vad det gäller jobb så har jag faktiskt ingen konkret önskan just nu om vad jag ska jobba med. Jag vill ha ett jobb vad fan som helst, bara det är ett jobb. Jag söker jobb på bred front också, men det dyker inte upp något.
Jag tror att jag måste bredda min front ytterligare på något vis. Om jag inte ska gå arbetslös ända fram till sommaren, vilket jag inte har någon lust till. Jag har sökt en kurs i norska nu iallafall, få se om jag kommer in, då har jag iallafall NÅGONTING att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0