Fan vad jag är uttråkad

Måste bara säga det
Fan vad jag är uttråkad!

Jag har pratat i telefon med Johan en bra stund
jag har ätit en massa plock
jag har facebookat som tusan
jag har farmvillat till max
jag har kollat igenom alla bloggar

jag behöver en bok helt enkelt.
Funderar på om jag ska ge mig in på Röda Rummet
trots allt gav jag den inte någon ordentlig chans när jag läste svenska.
Som så många andra böcker jag inte gav en chans...dvs jag gav upp efter några kapitel.
Strändernas svall, till fyren, tåbb med manifestet, halva brott & straff, pappa goriot, odyssén och iliaden.
Ändå satte jag varje tenta. Jag har mina poäng. Det är fan sanslöst, det borde jag skriva en insändare om. Men jag har lovat mig själv dyrt och heligt att jag SKA sätta mig och läsa allt jag inte läste en dag. Så varför inte gå igenom Strindberg som en lättsam början ;) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0