Sluta lägga er förbannade näsa i blöt!

Jag är förbannad
Förbannad på alla som ska lägga sig i något så förbannat
Varför stack du ?
Vad gjorde du när du var borta ?
Varför hoppade du av utbildningen ?
Men hallå, skulle inte du plugga ?

Det har inte ni med att göra.
Jag begriper mig helt enkelt inte på människor som har ett sådant jävla behov av att lägga sig i andras liv. Själv låter jag människor vara. Känner de att de vill dela med sig så är de välkomna att göra det, men jag tänker inte peppra dem med en massa frågor.
Jag är helt övertygad om att det går en massa rykten om mig. Själv lyssnar jag aldrig på rykten. Rykten är ta mig fan det värsta jag vet.
Idioter!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vem har sagt vad nu då?

2010-12-16 @ 01:01:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/nattugglan
Postat av: Malin, the owner

Det kan jag ju inte skriva här såklart. Men det är ett gäng personer

2010-12-17 @ 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0