Nu har jag startat en blogg!

Hej!
Nu har jag startat en blogg. Ingen aning om hur det här fungerar och dessutom verkar det som om man ska göra all design själv... Någon måste hjälpa mig att designa för jag har ingen aning om hur man gör.
Det fanns en tid då jag kunde lite sådant men den tiden är förbi.
Datorintresset ersattes av teater.
Fast datorintresset var väl aldrig sådär jättestort.... Det var väl mest att chatta jag var intresserad av. Vilket jag är än idag... Fast numera är det ju inte så populärt med chatt utan det som är mest populärt är väl communitys. Facebook och twitter är enormt populärt och så är det populärt att ha en blogg. Så då tänkte jag dta mitt strå till stacken och skaffa mig en blogg jag också, jag vill liksom inte vara sämre.
Däremot har jag inte så värst mycket att blogga om än, då jag inte har något jobb och ingenting som fyller min fritid. Fast jag har en underbar familj, roliga vänner och en pojkvän. Att jag har en pojkvän är lite speciellt, för det är mitt livs första riktigt seriösa förhållande. Vi har t.o.m förlovat oss, fast jag har redan tappat bort min ring... haha, fast det kostade bara några kronor :) Det gör dock inte förlovningen mindre seriös. Jag har helt enkelt träffat en underbar kille och han har träffat mig. Onekligen verkar jag göra honom glad :)
Det är bara att tacka och ta emot.

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Kul att du startat en blogg gumman, ska följa den nu :)

Det blir den första bloggen jag någonsin följer ;)

Också tack för alla dem fina orden, du är bäst och jag älskar dig! Pussar/Pojkvännen

2010-11-25 @ 04:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0