Tjoho!

Wee... Det gick bra med referensen! Jag är väldigt glad och tacksam över detta. En sten föll från mitt bröst sannerligen. Jag var verkligen nervös, men helt i onödan. På ams sa de att jag bedöms ha goda chanser att få ett jobb och snart är det jul.
Imorgon kommer Johan min älskade. Vi ska spendera hela eftermiddagen och kvällen i bastun. Mor och far ska inte vara hemma och förmodligen inte lillebror heller.
Lillebror den trotsiga tonåringen som inte vill att hans töntiga storasyster går på samma träning som honom. En sak att han inte vill gå på bio med mig, inte vill ha mig på fb och inte vill att vi hamnar på samma krog. En annan sak att jag inte ens får befinna mig samtidigt i samma träningslokal. Jag kan inte låta bli att tycka att det är larvigt av honom...
Funderar på om jag också ska köra med det där att blogga under bestämda ämnen... Kanske kan vara roligt.. Framförallt ska jag läsa fler bloggar.
Får jag ett jobb är det första jag ska göra att köpa mig en digitalkamera så jag kan lägga in lite bilder, och lära mig designa lite. Men jag kommer nog inte blogga varje dag eller flera gånger om dagen.
Det är kul att ha en blogg hur som helst.
Kram på er där ute!
en extra kram till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0