En grej bara...

Jag lägger ju då ganska många timmar på facebook. Däribland en hel del tid på att spana efter folk. Idag hamnade jag på en  sida tillhörande en av mina gamla mobbare... Han hade skrivit att han gått på rövknullarskolan och att han jobbade med porr & stock och allt vad det var... Så moget. Man kan verkligen förstå att han var den han var och att han är den han är. Det är inte mig det är fel på, så är det.    
Men man kan verkligen må dåligt av det förflutna ibland. Men man kan njuta av nuet.
Idag skiner solen och jag och Johan har varit i Stadsparken och ätit glass. Nu har jag kokat en kopp kaffe och tänkte egentligen sätta mig på balkongen en sväng, men det är nog lite för kallt för det ändå, även om det är härligt. Jag ska inte jobba idag så jag försöker njuta av det också. Visserligen jobbar jag inte ens halvtid, men ändå, det är ett jobbigt jobb. Jag hoppas nu på att jag kommer att få jobbet i vården i sommar, det skulle vara trevligt.
Puss och kram på er alla därute

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0