pco

Jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk på folk som inte har PCO. Visst finns det värre problem att fightas med än att man inte kan få barn, att vilja ha barn är ju egentligen rätt egoistiskt. Men samtidigt känns det otroligt tråkigt att man troligtvis inte kommer att få uppleva det som så många andra upplever ...
Har tappat räkningen men jag tror det är mellan 10 och 20 bekanta som antingen redan har små barn eller ska få. Och jag har ett år kvar till 30 och ville definitivt ha barn innan 30. Vid 25 hade jag tänkt mig. Men jag misstänkte att något inte var som det skulle redan innan det var bekräftat, förr hade jag mens sisådär varannan-var tredje månad. Nu är det ännu mer sällan. Läkare är dessutom så jävla inkompetenta, inte en enda jag varit hos har gett mig den hjälp jag behöver. Nu när jag har min stora kärlek och dessutom inkomst. Idag var jag iofs rätt dum. Jag tog inte ett erbjudande som hade gagnat mig lite pengar... Jag var så jäkla trött. Förmodligen var det jättedumt på alla sätt och vis att jag inte gjorde det, men jag har liksom varit uppe sedan 6 i morses och varit på helspänn, hela tiden beredd att bli inringd på jobb. Nu är det två dagar kvar denna vecka som jag kan bli inringd, för på torsdag drar vi på semester. Eller vi drar iallafall ner till Hovmantorp. Där får Johan stå för vad schemat ska innehålla. Det är hans hem och hans familj. Måste säga att jag är orolig för att det kommer bli en del dödtid, så jag håller tummarna för att hans kompisar vill umgås lite och dricka lite öl. Fan vad gott det är med öl, jag är så sjukt sugen, det ska bli riktigt nice att sitta på altanen i solskenet med en öl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0