Supergnäll

Man har i sitt liv gjort ganska många idiotiska saker. Min lista på idiotiska saker kan göras lång.
t.ex.
1. Att jag sökte till kulturvetarprogrammet
2.Att jag sökte till lärarprogrammet
3. Att jag gick kvar på lärarprogrammet långt efter jag egentligen insett att det inte var något för mig
4. Att jag började läsa religionslärare i Växjö
5. Att jag fick för mig att flytta tillbaks till Karlstad och göra klart kulturvetenskapen

Vad har det här lett till ? Ingenting. Jag har inget jobb och ingen som helst aning om vad sjutton jag ska göra med mitt liv.
Det är så svårt. Jag hoppas verkligen att jag kommer få hjälp att reda ut det hela.

Kommentarer
Postat av: Linda Mpili

Äsch, allt är bara pluggrelaterat. det kommer falla på plats sen.

2011-08-20 @ 09:22:19
URL: http://metrobloggen.se/lindampili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0