Oro och lite beslutsångest.

De som känner mig vet att jag har haft lite problem med hälsan. Det har stabiliserats men det går upp och ner i perioder och just nu är jag väl någonstans på ett mellanläge. Det gör att jag är lite orolig för att göra saker annat än att hänga med älskade Johan eller min familj. Idag har jag dock trotsat det hela och varit med på först kör och sedan möte med Vänsterpartiet. Imorgon ska jag vara hemma på dagen och sedan träffa Jessica på kvällen. Vad som oroar mig lite är att det är meningen att jag ska åka bort över helgen. Till Sveg och hälsa på Kim. Tänk om det blir riktigt jobbigt, det har jag ingen lust med. Det går dock inte att dra sig ur nu känner jag, när jag har sagt till alla parter och beställt biljett och allt. Jag har dessutom sett fram emot det en längre tid.
Sedan är det som så att jag känner att jag skulle behöva fler vänner här i Borås, en sådan potentiell vän har bjudit in mig på fest på lördag! Det vore utmärkt att gå på den och kanske lära känna lite fler människor. Jag vill inte att jag och Johan ska sitta helt isolerade i vår lägenhet, utan jobb,intressen,pengar och vänner. Det är min värsta mardröm.. Nej, okej. Om jag satt där HELT själv utan min älskade Johan. Det vore en mardröm, men jag vill inte att vi ska vara ensamma... Det öppnades en chans att inte bli det och så SJÄLVKLART skiter det sig och blir på den helgen jag ska bort. När jag nu kan varendaste helg i övrigt, nästan iallafall. Så typiskt. Så därav min beslutsångest, men egentligen är det ju redan bestämt: jag SKA till Sveg och ha det riktigt trevligt. Det ska förmodligen inte bli några problem med hälsan, det gäller bara att ignorera skiten så löser sig det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0