Dag.19. Detta ångrar jag

Det är då inte så ofta jag kommer åt datorn i dessa dagar när jag är hos familjen, alla är lediga och alla slåss om att få använda den. Dessutom har vi gjort saker, varit i Göteborg på långpromenad och korvgrillning, varit på nyårsfest och åkt skidor och grejat med det ena och det andra. Igår låg vi och kollade på film hela dagen och nu klockan 18 ska vi hem till syrran på fika och sedan blir det bio.

Vad ångrar jag ?
Svår fråga. Man ångrar bara det man inte har gjort, inte vad man har gjort.
Jag kan ångra saker som jag inte riktigt kan rå för.
Som när jag var överansträngd, överarbetad och fullständigt utmattad av sömnbrist och agerade som någon annan än mig själv. Skrev långa mail riktat till personer som jag tyckt varit elaka mot mig och skällde ut andra efter noter. Det är något jag ångrar och jag jobbar kraftigt med att försöka glömma allt det där.
Man kan inte hjälpa vad som händer en efter sådana händelser. Exakt vad det handlade om tänker jag inte skriva här... Något måste man få hålla för sig själv...

Imorgon ska jag kolla på en lägenhet :) Klockan 18. Vi har blivit erbjudna den och kanske, kanske att vi kommer få den. Sedan ska jag fixa praktikplats. Allt kommer bli mycket bättre när vi har någonstans att bo tillsammans, jag och Johan. Och när jag väl har praktiserat en period kommer det bli enklare att hitta arbete.
Allt kommer att ordna sig. Det är jag övertygad om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0