Min älskade

Du
min klippa, mitt stöd, min älskade
Du
mitt allt, min helhet, min skönhet
Jag älskar dig
tänk om de orden kunde uttrycka lite mer
de är allt för fattiga
för att beskriva
vad jag känner
för den underbaraste på jorden


Fjantigt va ?
Jag känner mig själv lite fjantig.
Men jag är SÅ värd att få ha det såhär
att få känna denna lycka
Johan är min enda lycka
eftersom ingenting annat går min väg
jag har sökt minst femton jobb utan att det har gett något
Jag börjar tro att jag kommer att få gå arbetslös resten av livet
det suger

 

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack. Från botten av mitt hjärta så älskar jag verkligen dig och varje dag vill jag visa dig hur mycket men det går inte. Alla ord och handlingar är för små.

Du kommer finna ett jobb det är jag övertygad om. Du är duktig, flitig och trevlig. Precis en sån person som jag hade anställt om jag vore blå nog att vara chef. ;)

Puss och tack igen för dina vackra ord. Det värmer ;)

2011-01-22 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0