Diverse

Jag måste bara säga att jag är sjukt irriterad på att drömma saker som är så lika verkligheten att jag inte vet om jag har drömt det eller inte. Inatt drömde jag visserligen att jag klippt håret, och det har jag inte, det kan jag ju tydligt se. Men sedan drömde jag en del om olika sms och facebookmeddelanden jag fått som jag helt uppenbart inte fått, drömde en del om Johan och knepiga grejer som han gjort och sagt och jag vet inte om det inträffat eller inte. Det känns dock bra när vissa saker blir utredda, och när folk är lika konstiga som jag är. Det är dock irriterande när man inte får igång radion på datorn så man kan lyssna på sommarpratarna. Dagens ilands-problem. Om två dagar ska vi åka på semester. Vi har inte planerat någonting. Det borde nog vara dags för det snart. Men jag antar att vi bara kommer ta dagen som den kommer.Synd att man inga pengar har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0