Jag vill göra saker!

Hej!
Jag vill göra saker,göra saker,göra saker.
Johan blir irriterad på mig för att jag vill göra så mycket saker.
Men jag blir så frustrerad av att inte aktivera mig.
Jag längtar efter mina vänner.
Jag träffar dem för sällan.
Jag vill till Karlstad och träffa folk! jag vill hänga på nollning och njuta av solen och leka lekar. Jag vill sitta och hänga på en uteservering, jag vill plocka svamp, jag vill åka båt på Vänern. Jag vill träffa mina vänner.
K kommer hit nästa helg iofs, det ska bli grymt skoj!
Sedan ska jag väl till L med syster också, någon dag. Och F och jag ska till gbg och shoppa. Tänkte bunkra upp lite med tvålar, dofter och annat nödvändigt som jag köper för sällan. Tänkte köpa lite inredningsprylar till lägenheten också. Det ser för jävligt ut här, mycket kan göras. Nu vid ett tänkte jag plugga i sommarradion på mobilen och ta en cykeltur samtidigt. Det är lycka!
Jag vill gärna ta en fika med lite nya,trevliga tjejer någon dag också. Det vore så kul att kanske etablera lite nya vänskaper. Jag har svårt för att ta första steget, jag är lite blyg och osäker. Eller väldigt blyg och osäker. Folk måste dra i mig som fan för att något ska hända.
Så är det,så är det, precis så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0