Diverse

Jag tittade på programmet "Sommarpratarna" på tv igår eller om det var i förrgår. En professor som föreläser och som från början är läkare var med. Han pratade om människors fasta övertygelse om att det går att tänka sig sjuk. Naturligtvis har hypo-Malin börjat noja.
Jag vill helst inte skriva om vad det handlar om på nätet... Jag vet att  alla möjliga mellan himmel och jord läser min blogg, dess bildlöshet till trots. Men så mycket kan jag säga som att hypo-Malin nojjar om att tänka sig sjuk, men jag försöker bota mig själv samtidigt och tänka att det går att tänka sig frisk. Jag använder mig av SOAL -systemet, Stop Observe Attack Let go. Så fort den där tanken dyker upp ser jag på den i alla vinklar, jag observerar den, sedan attackerar jag den och sedan försöker jag låta den försvinna. Vissa saker har blivit bättre, peppar peppar ta i trä, men det kan ju gå lite upp och lite ner med sådant där.
Idag välte jag ut en hel hink skurvatten, precis när jag tänkt att jag var nöjd med min insats för dagen och kände mig tillfreds. Jag visste inte hur jag skulle få upp det heller, jag förstörde en handduk... BRA
Imorgon ska jag sitta i nämnd. Ikväll tänkte jag vara tävlingspublik när mitt parti tävlar i nyktehetsfrågor, som de gör varje år, mot de andra partierna. Jag hoppas på fint väder imorgon kväll så man kan vara utomhus och grilla lite. Sedan hoppas jag på lite socialt samkväm efteråt. Gärna gratis. Snart är det lillebrors student! Som jag har satt fram emot den. Det är verkligen en rolig dag, jag minns det som igår, fast det redan gått nio år.. ahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0