Rättelse

Jag ska inte tillverka kretskort. Det säger en del om hur okunnig jag är när jag trodde en sådan sak. Att tillverka kretskort är fruktansvärt krävande skulle jag tro. Jag ska inte heller köra kretskorten genom maskiner som dom gör på en avdelning, jag tillhör den enklaste avdelningen och gör de enklaste sysslorna. Det är som Johan sa, det är ett jäkla slöseri att sätta en resurs som mig på ett sådant jobb. Jag hoppas på att det blir jobb fram tills jul, sedan börja på ett annat och vara kvar fram till sommaren, sedan få en fast anställning på detta jobb eller något liknande. Detta jobb ska vara ett som jag har utbildning för som jag betalar tillbaka till csn för.
Men när ska jag komma tillbaka till den jag är ? Allt är någon annans fel. Jag skyller på idioter som kommit i min väg och förstört för mig. Jag har mött väldigt mycket fel sorts människor och gjort fel saker. Jag är så lättpåverkad. Men jag hoppas på att detta ska kunna få mig att växa, de var faktiskt ganska trevliga ändå på jobbet. Även om jag satt i över två timmar och bara limmade. Jag klarar mer än så! Banne mig. Jag ska resa mig ur det här och börja gå. Väntar med spänning på den 23e, hon får bara inte tycka att jag är skröpligt mähä som behöver vård. Hittills har jag bara fått veta hur skör jag är, jag vill ha ett möte där jag får veta hur stark jag är! Banne mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0