Jobb

Nu har hon skickat in LUH, dessutom ringde dom mig och ställde massa frågor och trodde att utredningen hade gjort fel, att min sgi inte bör vara noll kronor som de sagt, att något är fel i utredningen. Däremot oroar jag mig lite för hur det ska bli med mina pengar ändå... Kommer jag att tjäna för mycket ? Jag har haft funderingar på att ställa mig på en viss lista som gör att man kan jobba extra på tingsrätten. Men jag tror nog att jag nöjer mig med de möten som är. Är ju ganska jobbigt som det är... Känner press att jag måste tycka så mycket, eftersom jag är så ung så tror de säkert redan i utgångspunkten att jag inte kommer tycka så mycket, tänk om jag vore lite mer som en gammal vän till mig som också är nämndeman. Jag kan sätta hur mycket som helst på att hans mun går i ett. Jag vill ha lite fler politiska uppdrag, jag vill sitta i kommunfullmäktige, men jag måste lära mig mer först.  Det är så märkligt att jag vill bara jobba med sådant där man är extremt utsatt som människa, sådant som verkligen inte vore bra för mig. Nämligen lärare då och så politiker, skulle vara extremt roligt att jobba som politiker men samtidigt otroligt utsatt och jobbigt på många sätt. Det finns så många jobb där ute, något borde ju passa mig tycker man, något borde man ju hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0