Kort

Jag måste bara meddela att jag är så arg!!!
Britta skulle skriva ett LUN så att jag skulle få rätt till att få ut lite pengar, men så fick jag ett fint litet brev från Försäkringskassan idag som sa att ett sådant inte kommit. Och HON som inte gjort annat än att klaga på hur taskiga alla är mot mig och hur synd det är om mig för att saker går i min väg hela tiden och för att jag inte får ut några pengar osv. Jag funderar allvarligt på att skita i alltihop och kasta mig huvudstupa ut i verkligheten igen. Jag har faktiskt en vilande anställning har det visat sig, förmodligen har jag även kvar anställningen på imri också. Men jag vill absolut inte jobba på något av dessa ställen egentligen. Men frågan är om jag har så mycket val ?
Fick föressten mail från aftonbladet idag, det är lite kul, hoppas på att få med någon liten text framöver, hade varit trevligt. Har fått väldigt mycket respons på ett inlägg jag skrivit angående deras nya granskning. Jag vill att de ska granska hur omgivningen ställer sig när de fått reda på att en bekant blivit psykiskt sjuk. Min erfarenhet är ju att människor lägger benen på ryggen så fort de hör talas om det, att de är livrädda och tror att det är pesten. Det behöver inte vara konstigare än något annat att bli sjuk ovan halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0