Halsbränna

Om det nu är så att jag absolut inte kan bli gravid vad det än vara månde, så blir jag irriterad på min kropp som envisas med att skicka ut signaler som skulle få vilken normal människa som helst att tro att den är gravid... Halsbränna, sura uppstötningar, extrem trötthet, skittrött på morgonen och kan inte gå upp trots att jag sovit gott på natten, känner konstiga lukter och smaker, inget kaffebegär...
Och nu är känslorna de motsatta mot var de var förut. Har dock aldrig haft stabil ekonomi så ett barn har egentligen aldrig någonsin passat in i mitt liv, men nu liksom...Särbos och båda sjukskrivna. Men jag ska inte skena iväg i tanken, jag är inte gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0