Retsamma syskon

Idag retade min syster mig för att jag inte har någon mens.
 
Vad är det för kul med det ?
Det är ungefär som att reta någon för att dom inte har några bröst. För att dom fått operera bort dem pga cancer. Haha, du har inga bröst.
Jag har ingen mens, en kombination av PCO, att jag gått upp i vikt, att jag äter Zyprexa, att jag har varit stressjuk m.m. m.m.... Jag tycker det är helt sjukt... Jag har inte en enda kompis som inte har mens, jag har ingen kompis som har oregelbunden mens heller. Sedan har jag ingen kompis som någonsin haft hål i sina tänder. Jag har haft 14 hål varav ett par rotfyllningar. Jag har snart inget kvar i munnen. Jag har ingen kompis som har legat inlagd pga psykos heller.  Men jag får väl försöka skatta mig lycklig för det jag faktiskt har istället...Jag har ingen mensvärk, jag har inga större biverkningar på medicinen, jag har ganska bra fysisk form, inte haft ordentlig förkylning med feber och sådant på lääänge... Jag kan stava, jag har inget svårt för mig, jag är inte överkänslig, mitt hjärta är ägt och någon äger mitt... Så man får vara glad ändå. Ok, jag har fått äta kaffe och bröd i några dagar, men det finns ju dom som inte ens har det...Man får vara glad över det lilla...så är det ´´´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0