Helvete

Allt är bara helvete, åt helvete med allt kan man säga.
Och värre kan det bli
Min erfarenhet säger det, att tycker man att man har nått den absoluta botten så kan det alltid bli värre
Det är som det största bryderiet nu är sömnproblemen.
Jag får inte lov att vända på dygnet ,och det är jätteviktigt att jag sover åtta timmar i följd och går och lägger mig och går upp i vettig tid. Det är jätteviktigt att jag får in rutiner och det kan handla om allvarliga konsekvenser om jag inte följer det. Men jag har en sambo som inte heller mår bra och han klarar inte att lägga sig i normal tid, han klarar knappt att lägga sig över huvud taget. Han mår verkligen jättedåligt just nu men han vägrar söka hjälp. Hade det inte varit för att han mår dåligt så hade jag mått bra, men han är det viktigaste av allt för mig, så med andra ord mår jag som allra sämst när han mår dåligt. Min sömn blir extremt störd av att han är uppe också, men vad ska jag göra ? Finns ingenting att göra. Ska till min psykolog idag men sitter och hoppas på att de ska ringa och ställa in tiden, jag vill vara hemma hos min älskling. Psykologen kommer bli oroad över mig och kanske lägger dom in mig, eller sätter in någon jävla resurs som ska komma hem till oss på besök och se så att vi klarar vardagen eller något.
Å andra sidan behöver jag ju inte säga som det är.
Gillar att överdriva saker i den här bloggen, den är min ventil ut och här kan jag verkligen spy ur mig all skit och all ångest. Riktigt så illa är det väl inte som jag har sagt, men det där med sömnen måste fixas. Det här håller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0