uppdatering!

Om nu någon läste förra inlägget och blev lite orolig så kan jag meddela att det känns mycket bättre nu.
Johan har varit supergullig och överöst mig med kramar och fina ord. Så det kommer inte ta slut mellan oss och vi kommer inte gå skilda vägar. Däremot gick han med på mitt förslag att han kanske ska åka ner till sina föräldrar och stanna några dagar för att han ska slappna av och vi ska få ta det lite lugnt var och en på sitt håll. Min psykolog föreslog dock någon typ av parterapi och det är nog däremot inte aktuellt. Vi bråkar ju inte utan kommer överens för det mesta och vi visar känslor och vi är gulliga mot varandra. Det enda är det där med den förbannade sömnen. Gillar inte att T ska ha rätt jämt... Hon föreslår alltid samma saker som läkare och psykologer föreslår. Nu senast är det avslappningsskiva, jag ska lyssna på avslappning varje kväll för att varva ner och sova gott. Få se om det funkar, jag är skeptisk. Tyvärr. Men det kan ju inte vara dåligt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0