Åsikter

Jag är så oerhört dubbel i allting jag står för, tycka ditt och tycka datt. Jag tycker å ena sidan det ena och å andra sidan det andra.
Jag är för kvinnans rätt till sin egen kropp och jag tycker sex ska vara roligt,men jag tror det finns bara en promille kvinnor som säljer sex för att de tycker att det är kul. Jag är emot stripshows och herrklubbar, samtidigt anser jag att ingen människa är slampa. Jag HATAR ordet slampa för att jag tycker att det är så fel. Finns så oerhört många tjejer som mår dåligt och känner sig "slampiga" för att de har legat med si och så många och hånglat med si och så många. Samtidigt som de flesta killar får hög status och känner sig balla om de har legat och hånglat med si och så många. Den kvinnlia sexualiteten måste släppas fri! Den tillhör inte mannen och kvinnan är inte ett objekt! Vi ska göra det vi vill och mår bra av att göra utan någon stress och press eller krav, eller konstiga förväntningar.
Jag gillar folk som har vettiga åsikter och har tänkt ett steg längre, inte tänker så långt normen räcker och låter det stoppas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0