Förtydligande

Tänkte bara förtydliga mig lite... Mitt förra inlägg var inte menat som ett personpåhopp på något sätt. Inget anklagande och inget utpekande. Inte min mening att vara elak. Vad som talade var min frustration, min önskan om att saker hade varit lite annorlunda. Jag tycker jättemycket om alla mina vänner och alla lösa bekanta, jag är övertygad om att alla mina lösa bekanta skulle kunna bli fasta bekanta och alla kamrater skulle kunna bli vänner. Jag vet samtidigt att man inte kan ha hur många nära vänner som helst, alla vi jordinnevånare är dömda till att ha ett antal vänner och ett antal lösa och några fasta bekanta. Somliga mer än andra. Men jag har aldrig varit helt utan vänner, jag har aldrig varit helt ensam, jag har i stort sett aldrig bott ensam, bara en sådan sak. Jag har ingen rätt att gnälla. Jag tycker om och jag respekterar er alla. Ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0