Nu är det banne mig dags!

För mig att gå ner i vikt! Jag kan inte gå upp mer nu. Jag är omgiven av viktfixerade personer, faktum är att jag känner typ nästan inte en enda person som inte är viktfixerad. Alla är viktfixerade utom de som verkligen behöver det, jag och min pojkvän är överviktiga och behöver verkligen gå ner, men ingen av oss orkar. Men kan andra göra det så kan jag göra det! Det är dags att bestämma sig. Lägga om kosten och motionen... Jag åt en hel ostkaka själv igår, jag skäms för att säga det, det är ju fan sjukt! det pöser över överallt, något måste göras och det snabbt.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag är inte viktfixerad.. dock vill jag inte gå upp mer, har gått upp 15 kilo sendan jag och Limpan blev tillsammans (han har gått upp typ lika mycket). Men jag är inte fixerad. Däremot är jag otroligt lat!!



Ostkaka är något av det bästa jag vet och jag kan lätt sätta i mig en (stor) själv. Hur som så är det sunt att tänka på vad man stoppar i sig och att man får lite motion, men man ska inte sätta upp för höga krav!! Lycka till

2012-06-20 @ 19:37:48
URL: http://www.frokenpettson.devote.se
Postat av: Malin

Man ska imte vara fixerad. Det är inte bra. Så länge man inte blir handikappas av sin fetmsa så är det la lugnt... Och jag känner att jag har fått sämre kondis bl.a så då äär det banne mig dags att göra slag i saken. Finns det vegansk ostkaka ? Jag är tokig i ostkaka jag med och har alltid varit ;-)

2012-06-21 @ 17:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0