Lista snodd av F

Namn: Malin
Ålder: 29
Längd: 1.65
Sko-storlek: 39
Född: Jönköping
Bor: Borås
Gör just nu: väntar på att Johan ska vakna, när jag har gjort det här ska jag nog gå en sväng.

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: insiktsfull,tänkande, lyssnande
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Slarvig och lat, tankspridd, nojjig och ältande
Vad är du rädd för: fyllegubbar och narkomaner, sjukdomar, blixten
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag kämpar på och inte lägger mig ner
Det roligaste jobbet du haft/har: Poolare på Klaraborg
Har du körkort och egen bil: nej
När tog du ditt körkort: Har inte kommit dit än
När grät du senast: Gråtit ordentligt var säkert två år sedan, klämde ut någon enstaka tår för ett par veckor sedan, men jag har svårt för att gråta nu för tiden.
När skrattade du senast: skrattade lite på jobbet i förmiddags men det var inget skratt från tårna och upp direkt.
Vem åkte du bil med sist: måste varit mor och far
Vem åt du mat med sist: mig själv
Vem sov du hos sist: Johans föräldrar
Vem sov hos dig sist: Johans mamma
Vad var du rädd för när du var liten: rymdvarelser, ET bl.a. men även fyllegubbar och blixten, magsjuka och att svimma.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: författare
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: för småsaker har det nog hänt en hel del gånger, inlagd en längre period är bara en gång.
Värsta smärtan du råkat ut för: Sorg
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Johan :)
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker, svek och lögner, egoistiska och egocentriska människor och människor som vägrar erkänna när de har gjort något fel.
Har du någonsin sportat: Knappt ;)
Någon du ser upp till: Snälla,goda människor som aldrig sätter sig själva i första rummet men samtidigt inte blir irriterande klemiga och tror att man inte klarar något själv. De ska vara lagom helt enkelt.
Vad finns alltid i din handväska: nycklar, mobil, plånbok, pass. 

Har du varit utomlands någon gång: Ja
Vilken plats var finast: Norge
Största (folkrikaste i storleksordning) stad/städer du varit i: Jag har inte koll riktigt hur många som bor var, men jag har iallafall varit i både London, Paris, Rom och Madrid. Kan inte säga någon exakt ordning.

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Ja
Rökt: Ja
Snusat: Ja
Druckit: Japp
Har du piercing eller tatuering: Nej, har haft piercingar dock.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask:
Se ut är inte så noga. Men jag gillar långa män och sådana som är lite breda över axlarna och ser lite manliga ut, inga små pojkar, de får gärna ha ett vuxet utseende. Samt vara snälla, ödmjuka, varma, humoristiska, roliga och smarta, som Johan, helt enkelt.

Finaste komplimang du fått:
Svårt att välja faktiskt. Att jag är en ängel är väl inte så dumt kanske.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja tyvärr
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja, något så fruktansvärt. Så till den milda grad att min psykolog att jag aldrig får utsätta mig för det igen.
Hur många sex-partners har du haft: Tvåsiffrigt.
Har du någonsin gjort något kriminellt: Ja, fast i väldigt liten skala.
Har du snattat: Ja tyvärr. Fast småskaligt.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Både och
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Skaldjur
Hund eller katt: Katt
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Verkligen inget av det
Vin eller Öl: Öl
Charter- eller skidsemester: Skidor
Sverige eller Utlandet: Sverige
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
Sommar eller vinter: Både och
Vår eller höst: vår
Flyg eller tåg: tåg
Bil eller buss: buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0