Tycka

Jaha jahaja vad ska jag hitta på att skriva idag...
 
Var hos dietist idag. Fick kartlägga precis allt jag äter under en hel vecka och dricker... Trots att jag dricker betydligt mindre än många andra jag känner så dricker jag för mycket. Trots att jag äter sundare än många andra så äter jag osunt. Skrämmande att höra att jag tydligen vägde 55 kg i mars 08 när jag blev inskriven, trodde faktiskt inte att det var så illa... Men jag hade ju glömt bort att äta. Det går att se vilken negativ spiral jag var inne i, ett jäkla ekorrhjul som inte gick att ta sig ur. Tänk att man skulle bli så märkt av det, märkt för livet.
 
Min Johan åkte hem idag... Har fått rå om  honom över helgen men nu är det åter till vardagen igen, jag vill ha helg och fest, jag vill mysa med min J och jag vill känna livet i mig. Samtidigt är min vardag nu en helt okej vardag ändå...En praktik jag trivs okej med, fler vänner än vad jag hade 08, bättre kontakt med familjen, som också är mina vänner, bättre kontakt med min bror, vilket känns bra. Sedan är det ju mycket som inte känns så kul heller...
Kanske inte ska skriva det här för att det är rätt känsligt... Den här bloggen är ju inte helt anonym, en gång i tiden länkade jag den från min facebook och jag fick nog en del oönskade läsare då på samma gång. Men jag kör på som det är nu ändå, men tänker inte länka den på facebook något mer. 
Sedan skulle jag iofs önska att jag var lite tuffare...
Jag vågar typ inte skriva mina radikala feministåsikter och vänsteråsikter, antiporråsikter, gayrightsåsikter och andra åsikter jag har eftersom jag vet folk som skulle opponera sig och skriva massa knäppheter tillbaka. Jag SPYR på alla antifeminister och homofober och folk som inte ser vad saker verkligen är.
Det är jobbigt när folk inte tycker som en själv, och jag känner nog ingen som tycker precis som jag i alla lägen.
 

Kommentarer
Postat av: s

Det är din blogg, dina åsikter, klart du kan skriva vad du vill! Tar inte folk det så behöver de inte läsa.

2012-11-21 @ 21:15:29
Postat av: Malin

Du har rätt, du är så klok :)

2012-11-26 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0