Fiskminne

Borde jag vara orolig för mitt fiskminne ?
Kollade mitt konto, en massa utgifter som jag inte mindes över huvud taget. Fick tänka och tänka innan jag kom på vad det var jag hade köpt, hjärnan stod precis still, det tog minst en kvart. Alla dagar rörs ihop och går in i varandra, jag kommer inte ihåg när jag har gjort vad, vilken dag, jag kan glömma hela långa händelser. Var på stan med min bror i fredags, fika och gick i affärer, det hade jag helt totalt glömt bort. Men, jag får försöka tänka positivt, jag kom ju på det sedan iallafall eller hur ? och jag minns ju alla händelser, egentligen, men det är förmodligen normaaaalt när man bara går hemma som jag, att man rör ihop dagarna. Jag har ett block där jag antecknar lite varje dag vad jag har gjort, frågan är om det är bra eller dåligt ?
Frågan är om jag borde kolla upp det ?
Tja, jag minns ju fortfarande vad jag heter och var jag bor, jag minns min familj, mina kompisar och min pojkvän. I övrigt är det helt tomt, och jag tänker hela tiden att det är något jag har glömt :/...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0