Borde jag vara rädd eller inte?

jag var ute på promenad och ute på ett öppet fält en bit från bebyggelsen, när en främmande människa dök upp plötsligen och började prata med mig. Jag ignorerade och fortsatte gå, personen gav sig inte utan fortsatte... Jag började springa, blev eftersprungen, skrek och sprang. Undrar om jag överreagerade ? om det antagligen inte var någon fara? men just att främlingen började springa också...det var då jag blev jäkligt rädd. Jag ringde min pappa så fick han komma och möta mig på lidl och följa mig hem, han trodde inte det var någon fara, jag ringde Johan och han trodde inte heller det...
Men hade inte ni blivit rädda om en främling som ni försökt skaka av er springer efter er när ni börjar springa ?

Kommentarer
Postat av: s

Jag hade blivit rädd om personen sprungit efter mig, men jag hade nog stannat och frågat vad personen ville .

2013-01-25 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0