Frustration!

Fy fan. Idag ryckte jag in för att jobba. Och allt,  precis allt, har gått fel. Ingenting har gått rätt.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
måste få ur mig lite frustration.
För det första har jag helt glömt hur man räknar. Jag vet inte ens vad ett plus ett är. Så att ge tillbaka rätt pengar i växel är stört omöjligt. För det andra har jag fortfarande inte efter fem månader lärt mig hur man hittar i det här jäkla huset och vad som ligger var. För det tredje vet jag inte namnet på folk. Om folk frågar efter någon så kan jag inte svara på vem det är.
Och naturligtvis är det bara en massa sådana ärenden hela tiden. Och skitdum får dom en att känna sig, och det är man väl också. Jag skulle för länge sedan ha bett om att få lite presentation och genomgång av huset. Jag fick ju aldrig det när jag började. Att jag inte kan räkna är dock inte deras fel ;) Det får jag öva på på något sätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0