Underbara människor!!

 
Jag säger bara en sak... När saker går emot en, då är det verkligen skönt när man får träffa underbara nya människor !
Anna är en sådan människa som verkligen har kommit in som en frisk fläkt, berikat mitt liv och gjort mig glad! Hon har ett varmt hjärta och en varm själ, likadant fina Hannele, en genuint snäll människa. Sällsynt genuint snäll. Sedan har vi andra, som jag inte kommit riktigt lika nära, än, men som också gett mig otroligt mycket. Gabriella har gett mig en jättefin soffa, bord och stolar. Jag trivs jättebra i soffan, det är inte vilken skitsoffa som helst om man säger så utan en supersoffa. Bara sådär! Och Katarina har gett mig en makeover, klippt en decimeter hår, färgat och gett mig värsta filmstjärnemaken och fixat mina ögonbryn. Plus att hon har skänkt mig kläder. Hon är en toppentjej hon med. Sedan har jag också på kursen på Arcus märkt att jag faktiskt har blivit en riktigt social person, dessutom har jag märkt att jag nästan, nästan är tillbaka i mitt gamla jag, samtidigt som jag också på flera sätt har kommit längre. Jag kan prioritera på ett vettigt sätt nu för tiden. Det är inte längre 1. Fest 2. Vänner 3. Plugga utan det ser lite annorlunda ut. Inför imorgon är det pirrigt, för imorgon får jag reda på om jag har får börja testjobba! Så håll tummarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0